17 Aralık 2009 Perşembe

Bu aralar çok yazdığımı biliyorum ama, insan bir başlayınca bırakamıyor.
En sevdiğim paylaşım siteleri olarak bir yazı hazırladım..
1- FaceBook
Facebook, türk halkında büyük bir ilgi uyandırmıştı geçen sezon, onun için hala birinciliğini koruyor, arkadaşlarınızla fotğraf, video, bağlantı paylaşabileceğiniz güzel bir siite, ve eski arkadaşlarınızı da bulmanız cabası. ama ben daha çok bağlantı paylaşmanın daha güzel olduğunu düşünüyorum.
2-Twitter
Twitter bu sezonun en popüler ismi, ama türk takipçiler tarafından çok yayılmadığı için, 1. sıramıza oturamadı, :/ burası benim deyişimle " kültürlerin paylaşımı " olan bir yer, ve ingilizcenizi çok iyi geliştirebilirsiniz. her yerden arkadaşım var, filipine kadar! ve ünlüleri de "takip etmeniz" cabası. hemen üye olmanızı, tavsiye ediyorum . eğer geldim ya da oradayım diyorsanız takibe hazırım, buarda follower'larımı takip ediyorum merak etmeyin. http://twitter.com/Ecmm :)
3- MySpace bu türkiyede pek türklerin alanı olamadığı için, 3. benim favorilerimden değil.. pek de güzel değil bence ama yine de türklerin en büyük kısmı 3. paylasım sitesi ondan olduğundan öyle.. (:

Hiç yorum yok: